Pages

Ads 468x60px

Saturday, January 17, 2009

Ride: Putrajaya... newbie and beginner




salam, setelah sekian lama x dapat kuar bermain, hari nie di jadikan rezeki mak metua datang dari kg bersama sepupu kerumah, alhamdullilah ceria bini aku dan yg paling ceria adalah aku' im a happy men... setelah dapat tau yg rombongan dari batu pahat nk dtg aku dah set dgn ride buddy azhar dan duan lebih awal lg sebagai persediaan untuk diaorg bangun awal keesokan hari... tapi yg lambat aku juge, biasa la .. tecnical error hehe, on the way tu si azhar ni nak wee wee, singgah kat toilet kat area persin 5 aku mula2 x rasa tp bila sume org kuar pi toilet aku pun nak JV sekali lah.. ada 3 small room semua penuh! ciss ni mesti kerja si cleaner ni malas cuci dia kasi kunci itu room, azhar kuar aku masuk.. peeaeh! busyuk nyer bau aku budget ni mesti kerja si duan ni kat room sebelah " hoi! apa bau busuk sangat nih! makan sampah ka?!" selamber kata2 kesat kuar dari mulut aku... x lama duan kuar...lama gak aku kat dalam sambil layan berangan .. aku dengar bebudak tuh kat luar dok begelak.. pas aku kuar... gelak x habis lg .. pas tu aku tanya la apasal!? azhar: yg ko sound mamat kat sebelah tadi kenape? cian dia x kuar2 dari toilet..heheh hahha aku pun baru perasan yg room sebelah aku td bukan duan tetapi tetamu luar... hee sori bro masalahnyer busuk sgt.. lain kali klu nk waawaa kat public toilet cover la bau tu sikit kan dah terkena sound... (budak2 ni kalau dapat ketawakan org mmg suke)


ride tengah panas XC .. penat cuma duan tergolek kat fun trail sebab kena badi kat toilet tadi.... kalau ada yg terasa minta maaf yer, dah lumrah manusia....

No comments: