Pages

Ads 468x60px

Sunday, February 8, 2009

hobi baru: Foto-Kahwin







salam: sy baru jinak-jinak menceburi bidang foto-kahwin tu yg menambahkan assigment hujung minggu selain berbasikal, jadi perkara yg aku paling x suka dulu dah jadi hobi baru dan yg paling gumbira adalah mak buyung sbb dia dapat ikut pegi tengok pengantin heheh, tapi buat masa ni among sedara mara dan kawan2 jer .. nak ambik costomer luar cam x berani lagi lg pun charge pun x mahal dalam RM500 jer siap outdoor session dan 120 and more editeble album. buat kawan2 yg belum menerima album harab bersabar yer... sy perlukan masa skt utk buat ug sebaik mungkin heheh

3 comments:

Dj Epoi said...

Wah!!!
dah bley join Dj Epoi g......rumah kenduri ngn Gua..

kalau betul2 berminat dan bersungguh nanti Gua rekemen Lu bila Gua ader undangan...

Tolong bagi detail pakej2 yang Lu tawarkan k..tq

Berbalik ngn Entry desing 3D tuh boleh tak hantarkan Gua gambaw2 INTERIOR desingn yang macam Gua tgk dalam Entry sebelum nih untuk dijadikan bahan rujukan Gua tq...

captain joy said...

Wow, alhamdulilah.. mmg berminat! nanti sy buatkan foto profile dgn harga pakej, insyaalah sedikit masa lagi... oh ya entru 3D tu sy nak minta DJ emailkan alamat sebab sy nak kurier CD instalation, tutorial dgn sampel2, begitu juga pada sesape yg berminat menyerati tutorial rihno3D yg saya akan mulakan x berapa lama lagi

chapter 1 : mengenal tools dan fungsi
chapter 2 : memulakan dokumen
chapter 3 : menghasilkan bentuk2 asas
chapter 4 : rendering / lighting

insyaalah

Dj Epoi said...

Walaweiiiiiiii....
Bersungguh bebenor kawan aku nih....

Syabas...

Dj Epoi - Apasalah rezki & Ilmu yang tuhan kasik, kita sama2 kongsikan